Statement Posterholt

Voor algemene onderwerpen

Statement Posterholt

Berichtdoor PAC Posterholt » za 05 sep, 2009 11:00 am

Aan alle Coureurs/teams,

Voorzitter Leo Tetz,

Wat er op het afgelopen Weekend in Posterholt is gebeurd heb ik in mijn functie nog nooit zo mogen mee maken. Dat er bepaalde dingen niet zo zijn gegaan zoals het eigenlijk moest in de afgelopen jaren, staat in de schaduw van het weekend 2009. Allereerst wil ik voorop stellen dat ik niemand persoonlijk de schuld in de schoenen wil schuiven. Maar wil tevens een paar dingen zeer duidelijk stellen. Dat er gevochten word is nooit goed te praten, maar als ik dan terug kijk op het gebeurde heb ik zoiets van dat daar ruzie door ontstaat, is onbegrijpelijk in inacceptabel. Ook zijn er zeker fouten gemaakt vanuit onze zijde neem als voorbeeld de Gouden Helm van de BriSCA F2. In deze klasse ging het mis in de eerste ronden, en werd besloten om de coureurs allemaal een kans te geven om de auto’s te repareren. Helaas werd er verzuimd om aan het repareren een tijd limiet te binden en was het op onthoud te lang. Dan was er helaas nog te crash in de Saloons die ook zijn tijd vergde om op een verantwoorde manier de coureur veilig te stellen. Door al dit en andere invloeden van buiten af waren we genoodzaakt om de laatste manches te schrappen van het programma, dit tot onze spijt. Verder hoop ik dat we dit nooit meer hoeven mee te maken in deze aard. Dus in het kort samen gevat; er zijn zeker fouten gemaakt vanuit de organisatie maar dit kan niet de reden geweest zijn dat het zo mis moest gaan.

Hoop U allen te mogen begroeten op de volgende race, tot dan verblijf ik met sportieve groet,

U voorzitter, Leo Tetz

Bestuur PAC,

Zoals onze Voorzitter al beschrijft hebben we als Organisatie niet goed gefunctioneerd op het afgelopen weekend. Op bepaalde punten hebben we foutjes gemaakt en deze zijn besproken in het bestuur en worden verbeterd op de komende races en in de nabije toekomst. Wel willen we U allen mee geven dat we ook tot de conclusie zijn gekomen dat er vanaf 10-08-2009 een Nul Tollerance regel is opgesteld. Deze regel houdt in voor U als rijder en de supporters binnen U teams dat de straffen die eerder “mild” werden gehanteerd nu door grijpend worden verstrekt. Zo zijn er momenteel een aantal rijders geschorst aan hand van het gebeurde. In de toekomst willen wij en onze Officials samen met U genieten van de door ons zo geliefde sport. Denk hierbij aan het volgende; de werkers die U rondom de baan bedienen en helpen zijn allemaal vrijwilligers en doen dit om het U mogelijk te maken dat U de hobby kunt uitvoeren. We begrijpen dat zonder U als rijder dit niet mogelijk zou zijn, maar vergeet niet dat dit andersom ook geld. Laten we dit samen oplossen en werken aan een gezamenlijke toekomst in Posterholt. We willen dus als Organisatie niet meer bedreigd, bespot of dergelijke worden zodat we beter kunnen functioneren. Mocht dit in de toekomst wederom gebeuren op een onacceptabele manier zult U als coureur de consequenties moeten dragen. Straffen liggen over het algemeen hoger dan van te voren en ook zullen we bij de eventuele mis standen overwegen om geen licentie meer te verstrekken aan de betreffende coureurs.

Hopend U voldoende te hebben ingelicht verblijven wij met sportieve groet,

Het Bestuur PAC

-------------------------------------------------------------------------------------
An alle Fahrer / Teams

Vorsitzender Leo Tetz,

Was am letzten Rennwochenende in Posterholt passiert ist, habe ich in meiner Funktion noch nicht erlebt. Das bestimmte Dinge nicht so gelaufen sind, wie es eigentlich sollte steht im Schatten der Ereignisse des Wochenendes 2009. Zunächst möchte ich einmal klarstellen, dass ich niemanden persönlich die Schuld in die Schuhe schieben will. Aber ich möchte einige Dinge klarstellen. Das man sich schlägt, ist nie gut, aber wenn ich auf die Geschehenisse zurück schaue, dass dadurch Streit entsteht, finde ich dies unbegreiflich und unakzeptabel. Es sind sicherlich auch Fehler seitens des PAC gemacht worden, z.B. beim Rennen um den Goldenen Halm der BriSCA F2. In dieser Klasse kam es in der ersten Runden zu Unfällen und es wurde entschieden, den Fahrern die Möglichkeit zu geben, ihre Fahrzeuge zu reparieren. Leider wurde versäumt für das Reparieren ein Zeitlimit festzulegen. Somit zog siech diese Phase in die Länge. Dann war da noch der Unfall bei den Saloon Stockcars, bei dem man auch eine gewisse Zeit benötigte, um den Fahrer in einer verantwortlichen Weise zu bergen. Durch diese Ereignisse und noch anderen Einflüssen von Außen, waren wir zu unserem Bedauern gezwungen, den letzten Durchgang aus dem Programm zu streichen. Ich hoffe, dass wir so etwas in dieser Weise nicht mehr erleben werden. Also kurz zusammengefasst: Es wurden sicherlich Fehler gemacht seitens der Organisation, aber dies kann nicht der Grund gewesen sein, warum es so schief lief.

Ich hoffe euch alle auch beim nächsten Rennen begrüßen zu dürfen, bis dahin mit sportlichen Grüßen

Euer Vorsitzender, Leo Tetz

Vorstand PAC,

Wie unser Vorsitzender bereits beschrieben hat, haben wir als Organisation beim vergangenen Rennwochenende nicht gut funktioniert. Bei bestimmten Punkten haben wir Fehler gemacht. Diese wurden innerhalb des Vorstandes besprochen und es wurden Verbesserungen für das nächste Rennen und für die Zukunft erarbeitet. Wir möchten nun bereits darauf hinweisen, dass wir zum Schluss gekommen sind, dass ab dem 10. August 2009 eine Null Toleranz Regel aufgestellt wurde. Diese Regel beinhaltet für Euch als Fahrer und den Anhängern (Fans) Eurer Teams, dass die Strafen, die bis jetzt mild gehandhabt wurden, jetzt greifend vollstreckt werden. So sind zur Zeit einige Fahrer gesperrt wegen der Vorfälle. In der Zukunft möchten wir und unsere Officials gemeinsam mit Euch den von uns allen geliebten Sport genießen. Denkt noch einmal daran; Die Menschen, die rund um die Rennstrecke arbeiten, sind alles Freiwillige Helfer. Sie tun dies alles nur, damit es Euch möglich ist, euer Hobby auszuüben. Wir verstehen, dass es auch ohne Euch als Fahrer nicht möglich ist. Aber vergesst nicht, das dies auch andersherum gilt. Lasst uns dieses Problem gemeinsam lösen und uns an einer geeminsamen Zukunft in Posterholt arbeiten. Wir möchten als Organisation also, dass wir nicht mehr bedroht, beschimpft oder ähnliches werden, damit wir besser funktionieren können. Sollte dies in Zukunft erneut in einer unannehmlichen Weise passieren, müsst ihr als Fahrer die Konsequenzen tragen. Die Strafen liegen im Allgemeinen höher als vorher und bei eventuellen Mißständen die überwiegen, werden wir überlegen, dem entsprechenden Fahrer keine Lizenz mehr zu erteilen.

Wir hoffen, dass wir euch ausreichend informiert haben und verbleiben mit sportlichen Grüßen

der Vorstand PAC
PAC Posterholt
Member

Berichtdoor barryh145 » ma 07 sep, 2009 6:25 pm

barryh145
Forum Rookie
Forum Rookie

Berichtdoor Gast » ma 07 sep, 2009 6:34 pm

barryh145 schreef:Wie mag hier nou alles???

http://www.youtube.com/watch?v=LlHNnd9taP8

pfffffffffff :?

Meer heb ik niet te zeggen.
Gast

Berichtdoor TT » ma 07 sep, 2009 9:44 pm

wat gaat er verbetert worden? Wie worden er geschorst?

:?:
Achterbanken zijn voor mietjes! :D
TT
Member

Berichtdoor ascn » di 08 sep, 2009 1:44 pm

würde beide sperren
ascn
Superstar Poster

Berichtdoor Gerard » di 08 sep, 2009 3:24 pm

ik hoorde dat Barry een schorsing heeft van 1,5 jaar......

en dat vind ik toch wel een beetje erg overdreven....(maar dat is mijn mening)
Gerard
Member

Berichtdoor christiaan smidt » wo 09 sep, 2009 9:41 am

mooi filmpje aleen jammer dat het niks heb op gelevert
wand nu sta je anderhalf jaar langs de kant door die ronde achterstand
iemand eraf rijden tja dat komt er van he iemand mee helpen en je had ook nog het kampioenschap in handen jammer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

EEN TIP!!!! ALTIJD BLIJVEN LACHEN

GROETJES THE KILLER
christiaan smidt
Forum Rookie
Forum Rookie

Berichtdoor wimpieh24 » wo 09 sep, 2009 1:43 pm

Mooi filmpje super!
Maja kijk maar is wat Sjengie 99 op de rechte stuk doet iemand proberen rond de duwen en dat mag wel :?:
Maar, ik vond het een mooie duw
wimpieh24
Member

Berichtdoor ascn » wo 09 sep, 2009 2:53 pm

Ich denke 99 hätte 24 auch ohne Hilfe von hinten in der Kurve gedreht. Sah so aus als wäre zuerst Kontakt 24 - 99 und dann die 15 ungebremst hintendrauf
ascn
Superstar Poster

Berichtdoor barryh145 » wo 09 sep, 2009 3:57 pm

Dat maakt mij echt nie uit dat ik anderhalf jaar geschorst ben ik word teminste op 1 legale manier kampioen jullie niet jullie zijn op elke asvalt baan geschorst omdat je met motoren zitte te kloten en met dit filmpje kun je ook nog eens zien hoe smerig jullie rijden :wink:
barryh145
Forum Rookie
Forum Rookie

Volgende

Keer terug naar Algemeen